STOKIS KELANTAN - ZAI 0148306913

SEKARANG SUDAH SIHAT!



Encik Azmi berumur 43 tahun adalah seorang bekas tentera. Beliau telah mengalami masalah kesihatan yang agak teruk semenjak masih lagi berkhidmat dalam angkatan tentera dahulu sehinggalah 2 bulan yang lepas. Antara masalah kesihatan yang dihadapi beliau ialah lemah seluruh tubuh badan, kerap diserang demam dan sakit-sakit tulang. Kata beliau ini mungkin kesan dari kerja kuat semasa zaman budak-budak dahulu dan juga semasa perkhidmatannya dalam tentera. “…zaman kanak-kanak dulu hidup susah kat kampung, budak-budak lain sibuk bermain dengan rakan-rakan sebaya yang lain tetapi saya sibuk pergi meracun rumput, mencari daun ubi untuk makanan kambing dekat 20 ekor, menjala ikan di sungai, menanam sayur-sayuran, menolong mak menjual lagi…bayangkanlah kalau hari-hari macam tu. Saya anak yang sulung dari keluarga yang ramai, hidup dulu susah pulak tu…jadi kena la..tolong keluarga…tambahan pula semasa saya berumur 13 tahun saya telah dipatuk ular tedung selar…besar tuu…nasib baik umur saya masih panjang lagi, saya koma 3 hari di hospital Tg. Karang…” jelas beliau mengimbau zaman silamnya dulu. “…pastu masuk tentera pulak biasalah dengan latihan yang cukup teruk…sampailah berhenti, tak tahan sebab menderita sakit-sakit tulang dan badan ni…” Setelah ada Enzim Noni ni hidup saya sudah ceria, macam orang muda…saya mengamalkan pengambilan enzim Noni ini sejak 2 bulan yang lalu setelah diperkenalkan oleh adik saya. Hasilnya dapat saya rasai dalam masa 2-3 hari selepas saya mengambilnya. Badan saya kini sudah berasa sihat dan pulih semula seperti orang muda. Saya amat menghargai kehidupan saya sekarang ini dan ingin bekerja lebih kuat lagi….begitulah azam Encik Azmi. Beliau telah merasai sendiri kebaikan enzim Noni ini. Anda bila lagi?




...ini dia enzim Noni B-Swan,
sungguh menakjubkan!
Encik Azmi kini telah join perniagaan B-Swan dan menjadi ‘Leader’ untuk group enzim Noni di kawasan Shah Alam, Kelang dan Kuala Selangor. Sekarang beliau telah meraih pendapatan yang lumayan. Bagi anda yang berada di kawasan Encik Azmi, sekiranya berminat sila hubungi beliau di hp: 019-2130788 untuk mendapatkan enzim Noni atau menjadi ahli B-Swan.


019-213 0788